Vijesti / Životni stil

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Zašto je potrebno raditi na snažnom mišićju centra tijela zvanog core?

VIDEO Zašto je potrebno raditi na snažnom mišićju centra tijela zvanog core?
Fitness Studio FitLife

Preporučujem vam ove četiri vrlo zanimljive vježbe uz pomoću kojih ćete aktivirati kompletan core, mišićje donjeg dijela trupa i zdjelice.

Core je područje kralježnice, kukova i zdjelice i važan stup našega tijela. Kao temelje kuće. Vrlo je čest slučaj da vježbači koji su zapravo izvana snažni i na izgled poprilično mišićavi, nemaju snagu cora te ih u određenom trenutku života 'zašteka' ili 'vreže', a sve zbog preslabih mišića najdubljeg sloja. Stoga možemo reći da su slabi u unutarnjoj snazi.

Što to znači? To znači da se u većini slučaja grade velike grupe mišića, što je u redu, no međutim, za kompletno zdravlje lokomotornog sustava, potrebno je ipak raditi i na onim najmanjim, ali jednako važnim mišićima.

Preporučujem vam ove četiri vrlo zanimljive vježbe uz pomoću kojih ćete aktivirati kompletan core, mišićje donjeg dijela trupa i zdjelice. Smisao ovog seta je duboka aktivacija trbušnih, leđnih i zdjeličnih mišića, stoga ih svakako ubacite u svoju rutinu.

Nimalo lak zadatak za vas, a sve što vam treba je jedan ručnik ili manji jastuk i girja ili jedna bučica. 

Trening:

- potisak girje u položaju sjedeći s ispruženim nogama x 5/5 na svaku ruku

- upor klečeći s koljenima od poda i na smanjenu bazu oslonca x 15 sekundi na svaku ruku

- naizmjenično veslanje girjom u položaju pretklona trupa x 30 (x 15/15)

- obrnuti upor u slovo C x 30 sekundi

Napravite nekoliko serija, između 3 i 5. 

picture
 

 

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!