Vijesti / Životni stil

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Kako tehnički točno izvoditi zamah i goblet čučanj girjom?

VIDEO Kako tehnički točno izvoditi zamah i goblet čučanj girjom?
Fitness studio FitLife

Na početku napravite dobru pripremu, zagrijavanje i razgibavanje i na kraju istezanje i hlađenje.

Svaka vježba koja se izvodi tehnički loše i neispravno, kroz izvjesno vrijeme, može nanijeti ozbiljne probleme u lokomotornom sustavu. Odlučili ste se na kupnju girje i ponosni ste vlasnik jednog ovako ozbiljnog rekvizita? E, onda je ovo video kojeg svakako morate pogledati!

U njemu govorim o najčešćim greškama koje nastaju u slučaju da se na samome startu ne naučimo tehnički točnom izvođenju, na stvari koje su važne, a rijetko tko će vam to reći i još mnogo detalja važnih za usavršavanje zamaha i čučnja.

Nakon što obje vježbe dobro proučite i naučite, pokušajte napraviti ova dva treninga koja vam preporučujem.

Na početku napravite dobru pripremu, zagrijavanje i razgibavanje i na kraju istezanje i hlađenje. 

Trening: nakon zagrijavanja izvodite zamah i čučanj 21:18:15:12:9:6:3, a to znači da obje vježbe radite tim redoslijedom ponavljanja, prvo obje vježbe radite u 21 ponavljanje, zatim krećete na 18, pa na 15 i tako sve do zadnjeg broja ponavljanja, a to je 3. 

Swing 

Goblet squat 

Trening: nakon zagrijavanja izvodite ove četiri vježbe na TIMER 45 sekundi rada i 15 sekundi odmora u 5/7 serija.

Swing 

Burpees (marinci)

Goblet squat 

Plank hold 

picture
 
picture
 

 

 

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!