Vijesti / Životni stil

ODLIČNA PRILIKA

Još uvijek radite od kuće? Evo kako sve možete kvalitetno iskoristiti pauzu

Još uvijek radite od kuće? Evo kako sve možete kvalitetno iskoristiti pauzu
Ilustracija

Pripremite ukusan i kvalitetan obrok, pospremite sobu ili kratko odspavajte - sve aktivnosti motivirat će vas za ostatak dana.

Dok su se neki tijekom ljeta vratili na radna mjesta, mnogi još od ožujka rade u svoja četiri zida. Iako se čini kao puno bolja i lakša opcija, ljudi ponekad zaborave da i dalje imaju pravo na pauzu te da je ovo idealno vrijeme da ju iskoriste kvalitetnije nego inače, kada su bili u uredu i uglavnom desetak minuta potrošili na cigaretu i brzinsku šalicu kave.

Kako prenosi The Guardian, stručnjaci su napravili popis aktivnosti koje možete raditi u odmaku od radnog stola, papira i računala.

Nazovite prijatelja 

Odvojenost od kolega utjecala je i na smanjenu interakciju. Pauza za ručak prikladno je vrijeme da nazovete prijatelja i porazgovarate s nekim. To će vas sigurno oraspoložiti i motivirati za daljnji rad. 

Pokrenite tijelo

Većinu dana provodite za računalom i radnim stolom, što nikako nije dobro za tijelo, pogotovo kralježnicu. Prije se, dok ste išli u ured, niste mogli tijekom pauze razgibati i odraditi neki brzinski trening, ali sada imate tu mogućnost. Izađite u šetnju 15 do 30 minuta, odradite trening joge, popularne HIIT treninge ili se lagano razgibajte.

Pospremajte 

Sada više ne morate čekati vikend da biste mogli sve temeljito pospremiti, jer nakon dugog radnog dana nemate volje ni snage. Uzmite kratke pauze nakon obavljenog posla i pospremite sobu, operite suđe, usisajte podove ili obrišite prašinu. Važno je da svoj prostor održavate urednim, tako ćete povećati motivaciju i smanjiti stres.

Pogledajte seriju

Stručnjaci kažu da pola sata iskoristite za gledanje serije koja će vas potpuno opustiti i natjerati da kratko zaboravite na sve obaveze. 

Navedite tri stvari na kojima ste zahvalni

Tijekom pauze možete skuhati ručak - sada napokon ne morate jesti gotovu hranu ili nešto iz pekare. Dok ga jedete, razmislite o stvarima na kojima ste zahvalni i recite ih na glas. To će vam pomoći da smanjite stres i brige.

Odspavajte

Kratko popodnevno spavanje od 20 do 30 minuta pružit će vam jako puno energije. Puno je bolja opcija od spavanja po sat, dva nakon kojeg teško dolazite k sebi i zapravo ste još više umorni.

Najgledaniji video

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!