Vijesti / Životni stil

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Kad je najbolje odraditi trening - ujutro ili popodne?

VIDEO Kad je najbolje odraditi trening - ujutro ili popodne?
Fitness studio FitLife

Prije ovog glavnog djela treninga ne zaboravite na zagrijavanje i razgibavanje, a na kraju istezanje i hlađenje.

Moj kratki odgovor na pitanje kada je najbolje odraditi trening, ujutro ili popodne, je bilo kada u danu, samo da je trening odrađen.

No, ipak postoje neke razlike u ranojutarnjem treningu ili onom odrađenom kasno u podne. Osobe koje tijekom dana ne stignu trenirati, često rano ustaju kako bi barem pola sata izdvojile za sebe, i to je fantastičan način kako na zdrav način započeti dan uz zdravi doručak i trening. Razina dnevnog stresa će se znatno spustiti i dan će izgledati puno bolje, taj jutarnji ritual kojeg ćete pokloniti samome sebi će se višestruko isplatiti. Paljenje organizma rano ujutro će pospješiti redukciju potkožnog masnog tkiva i cijeli dan ćete biti u prednosti za onima koji su ga upalili kasnije, stoga, jedite ujutro, ali birajte hranu koju unosite.

Uvijek dan započnite laganim i zdravim doručkom i ne bojte se ako ste i vi osoba koja se deblja, hrana bogata proteinima, mastima i vlaknima rano ujutro će vam dati sve ono što trebate, a ono što je viška će otopiti.

Naravno, ako je cilj otopiti potkožno masno tkivo, tada uz redovite obroke gledate da su visokokvalitetni, zdravi, uravnoteženi i da trošite više od unosa. Pa ćemo reći da rano jutarnji trening ima manju prednost pred kasno večernji kojeg morate dobro uskladiti s dnevnim obavezama i obrocima.

No, kada ima volje ima i načina, pa zaključujem da je najvažnije odraditi trening, u bilo koje doba dana, stoga sam za vas pripremila trening za koji vam je potrebno malo slobodnog mjesta, jedna bučica, stolica ili neko drugo povišenje, boca s vodom i dobra volja. 

Trening 

Jednoručno veslanje bučicom na klupi

Triceps ekstenzija sjedeći 

Unilateralni potisak kuka

Lateralni nagazni korak 

Biceps pregib sjedeći

Abdukcija bučicom s klupe

Radite sve vježbe jednu za drugom, po deset ponavljanja svake vježbe u nekoliko serija. Prije ovog glavnog djela treninga ne zaboravite na zagrijavanje i razgibavanje, a na kraju istezanje i hlađenje. 

picture
 

 

Najgledaniji video

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!