Vijesti / Životni stil

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Zašto je trening slobodnim utezima najbolji trening?

VIDEO Zašto je trening slobodnim utezima najbolji trening?
Fitness studio FitLife

Pokušajte napraviti pet do sedam serija i nemojte zaboraviti na početku napraviti zagrijavanje i razgibavanje i na kraju istezanje i hlađenje.

Trening slobodnim utezima je svaki trening ili vježba kojeg ne radite na spravi već slobodnim utezima. Primjer, vlastito tijelo, bučice, girje, trake, gume, šipke i utezi, lopte, užad, lanci, saonice i svi drugi rekviziti koje ćete naći u funkcionalnom gymu. 

Vi u svojem svakodnevnom životu sve što radite radite isključivo vlastitim tijelom, ono je vaš alat uz pomoću kojeg izvršavate svakodnevne zadaće i vrlo je važno da je ono snažno i sposobno za sve pred što ga postavljate.

Kako će drugačije to postati nego treningom i obrascima kretanja koji ga podsjećaju na svakodnevne pokrete koje samo sada u gymu popravlja.

Na dan čučnemo ili mrtvo dignemo na stotine puta, jeste li to znali? Svaki puta kada sjednete zapravo čučnete, svaki puta kada pretklanjate trupom prema podu i podižete teret ili samo list papira vi mrtvo dignete.

Stoga su to jedni od osnovnih obrazaca kretanja kroz koje prolazimo na treningu kako bi svaki trening bio siguran i učinkovit. Uživajte u treniranju i samo težinom vlastitog tijela, izazovno je i vrlo pozitivno za vas i zdravlje vašega tijela. 

U nastavku vam donosim fantastičan funkcionalni set s 5 vježbi koje možete raditi jednu za drugom, sa što manje pauze između svake vježbe.

Obrnuto letenje na trakama x 10-15

Dijagonalni tap suprotni dlan stopalo x 10-15 na svaku stranu

Zamah girojm x 10-15

Sklek na trakama x 10-15

Penjač x 10-15 na svaku nogu

Pokušajte napraviti pet do sedam serija i nemojte zaboraviti na početku napraviti zagrijavanje i razgibavanje i na kraju istezanje i hlađenje. 

Sretno!

 

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!