Vijesti / Životni stil

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Kako dobro pripremiti i zagrijati donji dio tijela prije trčanja?

VIDEO Kako dobro pripremiti i zagrijati donji dio tijela prije trčanja?
Fitness Studio FitLife

Kretanje je osnovna čovjekova potreba i nemojte bježati od treninga, budite vrijedni jer će vam se to sve vratiti...

Trening s ciljem aktivacije donjeg dijela tijela, zdjelicu i noge, ćemo najbolje pripremiti dobrim zagrijavanjem i razgibavanjem. Postoji niz vježbi, a koje spadaju u osnovu zagrijavanja, u svrhu bolje prokrvljenosti mišića, razvoja mobilnosti i stabilnosti, kako bi akcija koja slijedi nakon za tijelo bila sigurna i učinkovita.

Kada ste vi dobro pripremljeni tada ste sigurniji, a to je i cilj zagrijavanja. Osim toga, lakše ćete podnijeti trening, u samom startu će vam biti lakše, a sve zahvaljujući dobro pripremi. 

Stoga vam donosim nekoliko fantastičnih vježbi uz pomoću kojih ćete postići fantastične rezultate jer osim što ćete biti spretniji u treningu, bolja mobilnost koju ćete razviti tijekom razgibavanja će vam i u svakodnevnom životu olakšati zadaće pred koje ga postavljate, a ponekada su te akcije njemu stresne i teške.

Kretanje je osnovna čovjekova potreba i nemojte bježati od treninga, budite vrijedni jer će vam se to sve vratiti, tijelo pameti sve, i ono dobro i ono loše, neka lošega bude manje, a onog dobrog što više. 

Svaku vježbu radite po 30 sekundi, duboko dišete, ne žurite! Ovim vježbama za donji dio tijela dodajte nekoliko za gornji jer bi se i gornji trebao pripremiti.

Sretno!

 

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!