Vijesti / Životni stil

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Kratki kućni trening za mišiće ruku, zdjelice i nogu

VIDEO Kratki kućni trening za mišiće ruku, zdjelice i nogu
Fitness studio FitLife

Za vas imam kratki kućni set kojeg možete raditi s bučicama ili jednom girjom, trening započnite zagrijavanjem, a završite istezanjem.

Teretane su još uvijek zatvorene, što znači da se moramo rekreirati kod kuće. Osim online treninga ljudi biraju i samostalne kućne treninge kreirajući ih napamet. Kratkoročno nije loša ideja, no dugoročno je itekako loša, osim ako ste samouki stručnjak te tako trenirate već godinama, redovito se educirajući. 

Kreiranje treninga je proces, niti jedan trening ne može nastati u pet minuta jer bi to značilo da taj trening nema unutarnju logiku i tako odmah gubi smisao.

Potrebno je barem minimalno znanja u kreiranju kako bi trening vježbaču pružao ono što on sam želi. Ciljevi i potrebe prvi preduvjet u kreiranju.

Moramo znati naše ciljeve kako bi postavili bazu te taj dio prilagodili potrebama vježbača. To znači da ako ima poteškoća ili postoji disbalans u lokomotornom sustavu, sve one njegove ciljeve prilagođavamo potrebama kako bi se ciljevi ostvarili uz minimalnu štetu i maksimalno popravila postura. 

Za vas imam kratki kućni set kojeg možete raditi s bučicama ili jednom girjom, trening započnite zagrijavanjem, a završite istezanjem.

Trening: rad/odmor 45:15 sekundi x 7 serija 

Mrtvo dizanje + odručenje bučicama 

Dijagonalni stražnji iskorak + biceps pregib bučicama 

Čučanj + rameni potisak iznad glave bučicama 

Naizmjenični stražnji iskorak + triceps ekstenzija

 

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!