Vijesti / Životni stil

KAŠNJENJE I NEUREDNOST...

Ove stvari nikada ne biste trebali raditi na poslu jer vas prikazuju u lošem svjetlu, kažu stručnjaci

Ove stvari nikada ne biste trebali raditi na poslu jer vas prikazuju u lošem svjetlu, kažu stručnjaci
Ilustracija / Pixabay

Na poslu bi trebali biti skromni i prizemljeni, a istovremeno zadržati svoj stav, a ako se stalno hvalite svojim postignućima, kolege će vam prije ili kasnije to zamjeriti.

Iako nitko ne voli biti izložen velikom pritisku, takve 'napete' situacije na poslu najbolje pokazuju koliko se na nekog možete osloniti i koliko je profesionalan.

Za razliku od brzog djelovanja postoje i navike koje će nas, kažu stručnjaci za bonton, na poslu prikazati kao neprofesionalne, pa evo nekoliko primjera:

1. Donošenje osobnih problema na radno mjesto

Nikada nemojte donositi svoje osobne probleme na radno mjesto jer, ne samo da će se kolege umoriti od stalnog slušanja o njima već će po uredu početi i kružiti razne glasine koje mogu utjecati na vaš položaj.

2. Kašnjenje

Točnost je osobina vrijedna divljenja, a nadređeni uvijek radije vide da netko dolazi ranije da se pripremi nego one koje uvijek redovito par minuta zakasne.

3. Arogancija

Na poslu bi trebali biti skromni i prizemljeni, a istovremeno zadržati svoj stav. Ako se stalno hvalite svojim postignućima, kolege će vam prije ili kasnije to zamjeriti.

4. Nesposobnost rada u timu

Svaka tvrtka želi ljude koji se mogu prilagoditi svakom okruženju i učinkovito koordinirati s drugim ljudima; oni koji to ne mogu smatraju se lošijim radnicima.

5. Neurednost

Ne samo da se ne cijene već su neurednost i aljkavost pokazatelji neprofesionalnosti dok čist i dobro organiziran stol ili ured mogu jasno pokazati da ste si zadali ciljeve koje želite ispuniti, piše Fakaza News.

Najnovije

Reci što misliš!