Vijesti / Životni stil

zdrava hrana

Koliko često jedete paprike? Bez obzira na boju, dobre su za probavu, srce, kožu i vid

Koliko često jedete paprike? Bez obzira na boju, dobre su za probavu, srce, kožu i vid
Ilustracija

Glavno jelo ili predjelo?

Od svestrane se paprike mogu napraviti najrazličitija ukusna jela; od osvježavajuće salate s narezanom sirovom paprikom, preko priloga od zapečene paprike ili glavnog jela od punjene; a osim što je vrlo ukusna, poznato je i da je puna zdravstvenih prednosti. Portal Real Simple otkriva kojih.

Probava

Sve vrste paprike imaju puno vlakana, te nešto željeza i folata koji podržavaju zdravlje crijeva, kardiovaskularnog sustava i prirodnu detoksikaciju.

Srce

Paprika je, opet bez obzira na boju, izvrstan izvor A vitamina i kalija koji snižavanjem krvnog tlaka pomaže u održavanju zdravlja srca, te se bori protiv nadutosti trbuha tako što smanjuje zadržavanje vode.

Vid

Ovo zdravo povrće sadrži i spomenuti A vitamin koji pomaže u očuvanju zdravlja očiju, održava dobar vid i sprječava makularne degeneracije. Crvena je paprika također bogata i C vitaminom i raznim karotenoidima koji djeluju kao antioksidansi i podržavaju zdravlje očiju i kardiovaskularnog sustava. Žuta i narančasta paprika sadrži beta-karoten, antioksidativni oblik A vitamina, C vitamin i kalij.

Koža

Konzumiranje zelenog i žutog povrća može pomoći u smanjenju bora koje se mogu pojaviti oko usta, poznatih kao ‘vranina stopala’, odnosno ‘linije osmijeha', a spomenuti se antioksidansi također bore protiv starenja i slobodnih radikala.

Najnovije

Dodavanje novih komentara je onemogućeno.