Vijesti / Životni stil

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Muče vas leđa? Donosimo vježbe za bolna leđa

VIDEO Muče vas leđa? Donosimo vježbe za bolna leđa
Fitness studio FitLife

- Osjećaj nakon odrađenog treninga je nevjerojatan i vjerujem da ćete se i vi primiti posla - kaže Ivana Posavec

Naše je tijelo slobodan uteg uz pomoću kojeg možemo izvoditi vrlo kvalitetne treninge i tijelo dovesti do odlične forme. Pogledajte samo kako izgledaju gimnastičari, kao grčki bogovi s isklesanim tijelima i velikim mišićima, a glavno oružje u treningu im je njihovo vlastito tijelo.

Nisam trener koji promovira rad s isključivo težinom vlastitog tijela, čak dapače, potrebno je raditi i s ostalim slobodnim utezima, a to su vanjska opterećenja u obliku girja, bučica, lopti, traka, guma, vijača, šipke i slični rekviziti koje koristimo u rekreaciji. Vježbač početnik, s minimalno znanja, potpuno zdrav, koji želi kod kuće odraditi trening, može odraditi ovaj koji sam pripremila, i tako osnažiti mišiće trupa s naglaskom na leđa. Osjećaj nakon odrađenog treninga je nevjerojatan i vjerujem da ćete se i vi primiti posla.

Neugodna bol u području kralježnice i kukova je danas zastupljena u svim generacijama, ne samo starijoj životnoj dobi, danas je sve više mladim neaktivnih osoba barem jednom osjetilo tenziju i neugodnu bol donjeg dijela leđa, a sve zbog nepravilnih obrazaca kretanja, neaktivnog životnog stila i nedovoljnog ili lošeg kretanja. Bol se često manifestira tako da iz područja donjeg dijela trtice i kralježnice prelazi prema vanjskom dijelu jedne noge kroz bedro prema stopalu. Vrlo je neugodna i traži poseban tretman. Osobama koje su takvu bol osjetile barem jednom savjetujem da redovito vježbaju barem tri puta tjedno, vježbama jačati muskulaturu corea, trupa i zdjelice.

Nemojte ništa sami poduzimati i savjetujte se s osobom koja zna što i kako. Vježbama ćete opustiti bolna leđa i otkloniti stres, istegnuti ih i na određeno vrijeme otkloniti bol, no nemojte zaboraviti da je ovo samo dio dugotrajne rehabilitacije i ako zaista želite zauvijek otkloniti bol, morate redovito vježbati. Ne samo zimi ili samo ljeti već kroz cijele godine jer će se u suprotnom bol vratiti. Tijelo koje doživi takav slom traži jakost, izdržljivost, fleksibilnost i mobilnost, stoga radite na tome. Jasnim znakovima nam govori kada nešto nije u redu i kada mu nešto godi, a ako vam je vaše tijelo dalo bolan znak, znači da se trebate primiti posla. Što to znači? To znači da morate vrlo pametno, kontrolirano i tehnički točno vježbati. U tom trenutku nisu sve vježbe dobre za vas, a to znači da morate raditi na individualiziranom programu koji će vaše tijelo iz disbalansa vratiti u balans, zdrav neutralni položaj, ili barem mu se što više približiti. Često se osobe s bolovima u donjem dijelu kralježnice oslone na masaže no, masažom ćete samo na kratko otkloniti bol, što nije loše ali sam problem neće nestati i on će se brzo vratiti. Ovim vježbama opuštate mišiće core-a, koji su preslabi, a core je područje zdjelice, kralježnice i kukova pa je zaista važno da upravo to područje dobro opustite i pripremite za svakodnevne zadaće koje ga očekuju. Zdrava, mobilna i u određenim trenucima stabilna, fleksibilna i snažna kralježnica i zdjelica je ono čemu težimo, a vježbanje bi se trebalo prilagoditi nama, a ne mi vježbanju ili pojedinim vježbama koje nisu za nas.

TRENING –kućni set vježbi za trup, radite svaku vježbu između 10-20 ponavljanja, ukupno 5-7 serija.

Mačka krava
Plivanje u položaju mačke
Rotacija trupa u sjedećem položaju sa stabilnom zjelicom
Leđna ekstenzija
Kratko podizanje trupa
Rameni most
Pružanje nogu iz ležeće pozicije

picture
 

 

Najnovije

Reci što misliš!