Vijesti / Životni stil

UTJEČE NA LIBIDO

Pod stresom ste i zbog toga pati vaš seksualni život? Ovo je sastojak koji trebate pojačati u prehrani

Pod stresom ste i zbog toga pati vaš seksualni život? Ovo je sastojak koji trebate pojačati u prehrani
Ilustracija

Stres može značajno ometati vaš seksualni život, snižavajući libido i ometajući postizanje orgazma, a može i općenito opteretiti vezu...

Zdrav seksualni život može biti jedan od najugodnijih dijelova veze i odličan način da se intimno povežete sa svojim partnerom, no ponekada smo pod prevelikim stresom što se odražava i na naš seksualni život. Psihologinja Emma Michelle Dixon otkrila je kako su točno stres i seks povezani, te što učiniti da seksualni život ne pati, piše Mind Body Green.

Stres snižava libido i ometa postizanje orgazma, a može i općenito opteretiti vezu. Naime istraživanja su pokazala da je doživljaj stresa u negativnoj korelaciji sa seksualnom aktivnošću, i u smislu seksualnog ponašanja i zadovoljstva. U jednoj su studiji o seksu i stresu iz 2010. godine istraživači tako zaključili da je veliki stres ispitanika bio usko povezan s nižom razinom seksualne aktivnosti i zadovoljstva, te općenito sa smanjenim zadovoljstvom u vezi.

Također, nije čudno ni da nas stresne misli tijekom seksa potpuno izbace iz trenutka užitka, u koji se može biti vrlo teško vratiti.

- Stres tjera tijelo da proizvodi kortizol koji zaustavlja lučenje hormona sreće zbog seksualnog uzbuđenja. Kad smo pod stresom tijekom seksa, previše razmišljamo o problemima umjesto da se fokusiramo na svoje tijelo, što je ključno za osjećaj zadovoljstva - rekla je psihologinja.. 

Što može pomoći?

Sastojak koji može pomoći da poboljšate svoj seksualni život je - magnezij. On je glavni čimbenik u cjelokupnom funkcioniranju tijela, a opuštanje i uživanje u dobrom seksu nije iznimka.

Uzimanje dovoljne količine magnezija jasno je povezano s fiziologijom stresa pa visoke razine stresa mogu poremetiti njegovu homeostazu u tijelu. Zanimljivo je i da su mnoga istraživanja pokazala da 44 posto populacije u svojoj prehrani ne unosi dovoljno magnezija.

- Nekoliko je studija pokazalo da je magnezij koristan za tjeskobu i da pomaže postići osjećaje smirenosti i zadovoljstva - objasnila je psihologinja.

Dobri izvori magnezija su kaže, uz razne dodatke prehrani, i bademi, sjemenke bundeve, te celer.

Najnovije

Reci što misliš!