VJEČITI PROJEKT

KUČANSKA RAMPA ‘Sav naš trud baca se u vodu radi političke zavisti’

Bosilj kaže da projekt ima manjkavosti, a Čehok kaže da ima sve suglasnosti, stručna mišljenja i dozvole.

– Sav naš trud koji smo u protekle tri i pol godine u izradu
projektne dokumentacije za kučansku rampu nova gradska vlast želi
baciti u vodu samo radi političke zavisti. Samo kako se to ne bi
zvalo Soldinim projektom. Ma neka se zove
Bosiljev projekt, svejedno je.

Tek sad osniva povjerenstvo

>> ČEHOK O VJEČITOM PROBLEMU “Kučansku rampu riješit ćemo u idućem mandatu”

Riječi su to bivšeg gradonačelnika Ivana Čehoka,
koji i dalje inzistira na tome da projekt za koji je već ishođena
lokacijska dozvola nema manjkavosti na koje upozorava novi
gradonačelnik Neven Bosilj.

– Bosilj je još prije mjesec i pol dana popljuvao projekt, a tek
sada osniva povjerenstvo koje bi dalo mišljenje! – ukazao je na
proceduralnu nelogičnost Čehok.

Doraditi do funkcionalnosti

Iz Grada Varaždina dobili smo mišljenje aktualne
gradske vlasti iz kojeg je razvidno da projekt još uvijek nije u
potpunosti odbačen. 

– Budući da postoje određene rezerve struke oko održivosti takvog
rješenja, trenutno je u tijeku analiza idejnog projekta temeljem
kojeg je dobivena lokacijska dozvola, a kojom će se utvrditi da
li je takvo rješenje izvedivo i financijski održivo te, ako nije,
može li se barem iskoristiti lokacijska dozvola i u glavnom
projektu doraditi do funkcionalnosti koja nam je potrebna. U oba
slučaja raspisuje se javna nabava za izradu glavnog projekta –
kažu iz Grada.

Sve dozvole i suglasnosti

Čehok pak skreće pažnju na to da projekt, osim lokacijske
dozvole, ima i sve potrebne suglasnosti, ali i da su napravljene
razne stručne studije. 

– Mi o projektu imamo mišljenja stručnjaka i iz domene
arhitekture, i urbanizma, i prometa – kaže vijećnik Čehok.

Što prije na europske natječaje

On smatra da ako nova gradska vlast ne nastavi gdje je prijašnja
stala, da opet neće biti rješenja za ovaj prometno problematični
dio grada.

– Oni ovaj projekt žele uništiti lažima, dezinformacijama i
izmišljotinama. No ako se ovaj projekt ne nastavi, tri i pol
godine našeg truda bit će bačeno u vjetar, a do novog prometnog
rješenja neće doći. Ovo je potrebno što prije prijaviti na
europske natječaje – požuruje Čehok.

Cijena 30 milijuna kuna

Cijeli projekt ne bi smio stajati više do 30 milijuna kuna, rekao
je projektant Božo Soldo. Demantirao je time
neke informacije o projektu teškom čak 100 milijuna kuna.

– Za 100 milijuna kuna raskopamo pola grada, o čemu mi pričamo? –
kaže Soldo.

Izmještanje pruge 8 milijuna kuna

Projekt, između ostalog, predviđa i izmještanje željezničke pruge
tijekom izvođenja radova. Samo to koštalo bi, rečeno je, 8
milijuna kuna.

A jeftinija varijanta, bez izmještanja, stajala bi 3 milijuna
kuna. 

Na dokumentaciju potrošeno oko 300.000 kuna

Čehok nije znao koliko točno je dosad potrošeno proračunskih
sredstava na izradu projektne dokumentacije.

– Nije mnogo. Za stručne studije oko 120 tisuća kuna, možda nešto
više, i za idejni projekt oko 160.000 kuna. To su mala sredstva
za ovako komplicirani zahvat – odgovara bivši gradonačelnik.

Podvožnjak dvosmjeran?

Dodatno se osvrnuo i na projekt pretvaranja pothodnika u
podvožnjak u Miškininoj ulici. Tamo je,
podsjećamo, bila predviđena samo jedna prometna traka, kojom bi
se promet naizmjence puštao.

– Mi smo sada shvatili, nakon usklađenja katastra i gruntovnice,
da i ovdje možemo dobiti dvije cijevi, da bude naizmjenični
promet – napominje Čehok.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije