kritika čitateljice

PARKING U NAZOROVOJ ‘Na automatu su netočne informacije o naplati parkiranja. Zbog toga moram platiti kaznu’

U redakciju se javila čitateljica koja je prepričala svoj problem
vezan uz naplatu parkiranja u Ulici
Vladimira Nazora
u Varaždinu.

>> PROPUST U NAZOROVOJ Crtorad: “Izdanu dnevnu kartu ćemo poništiti u potpunosti”

– U četvrtak,16. srpnja, parkirala sam automobil u Ulici
Vladimira Nazora, otišla do automata na kojem piše da se
naplata vrši od ponedjeljka do petka od 8 do 15 sati.
Obzirom da sam parkirala poslije 15 sati nisam platila kartu
– započela je čitateljica dodavši da je kad se vratila do
automobila, u 19.30 sati, zatekla dnevnu parkirnu kartu
zataknutu za brisač.

– Idem ponovo do automata i još jednom se uvjerim da na automatu
piše da se naplata vrši od 8 do 15 sati. Odem do
znaka prema Banus placu i na njemu piše da je naplata od 8 do 20
sati. Sad ispada da moram platiti kaznu jer sam gledala
samo automat – dodala je čitateljica.

Istaknula je da nije jedina koja je dobila dnevnu parkirnu kartu.

– Već dugo nisam vidjela toliko ‘kazni’ za parkiranje na jednom
mjestu.

Podsjetimo, od 15. srpnja u Varaždinu je na snazi novi
režim naplate parkiranja
prema kojem se, između
ostalog, na svim mjestima parkiranje
tijekom radnih dana naplaćuje od 8 ujutro do 20 sati, subotom od
8 do 15 sati, a blagdanima i nedjeljom se ne naplaćuje. 

Za komentar smo upitali koncesionara, tvrtku
Crtorad, a njihov odgovor objavit ćemo po
primitku.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije