parking

PROPUST U NAZOROVOJ Crtorad: ‘Izdanu dnevnu kartu ćemo poništiti u potpunosti’

Evo što o slučaju kaže koncesionar - tvrtka Crtorad.

Proteklog petka objavili smo kritiku čitateljice vezanu uz
naplatu parkiranja Ulici
Vladimira Nazora u Varaždinu
.

>> PARKING U NAZOROVOJ “Na automatu su netočne informacije o naplati parkiranja. Zbog toga moram platiti kaznu”

Kako je prepričala, na automatu u navedenoj ulici krivo je
stajala informacija o vremenu naplate parkiranja zbog koja nije
platila parking, nakon čega ju je dočekala dnevna parkirna karta.

Evo što o slučaju kaže koncesionar –
tvrtka Crtorad.

Zahvaljujemo gospođi na ukazanom propustu koji se omaškom
desio prilikom zamjene starih naljepnica, a koji smo ispravili
već istog dana.

Ujedno se ispričavamo što je dovedena u nedoumicu po kojoj od
tri informacije postupiti (veliki prometni znak 60 x 90 cm,
display parkirnog aparata i nepromijenjena stara naljepnica u
parkirnom aparatu na kojoj je navedeno staro radno vrijeme).

Budući da je korisnici parkinga predočena kriva informacija o
radnom vremenu, izdanu dnevnu kartu ćemo poništiti u
potpunosti.

Korisnicu parkirališta koja se prvo obratila medijima molimo
da i nama dostavi podatke o dobivenoj dnevnoj parkirnoj karti,
kako bismo istu mogli poništiti
– stoji u odgovoru na upit.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije