Istraživanje

IMA LI RAZLIKE? Koliki su troškovi popravka električnih automobila, dizelaša i benzinaca?

Izgleda da je broj totalnih šteta kod električnih automobila mnogo manji nego što se prije nagađalo

Posljednjih nekoliko godina govori se o skupim popravcima
električnih automobila nakon prometnih nesreća pa čak i relativno
brzom otpisu, odnosno proglašenju totalne štete. Novo
istraživanje iz SAD-a sada ruši ove teze. Američki časopis
Road&Track objavio je podatke Highway Loss Data Institutea
(HLDI), neovisne američke neprofitne organizacije, koje dokazuje
da su električni ili elektrificirani automobili tek minimlano
skuplji za popravak od onih s motorima s unutarnjim
sagorijevanjem. Razlika je samo dva posto.

Prema HLDI-ju, povećani troškovi popravaka globalni su problem
koji nema nikakve veze s električnim automobilima. Troškovi
sanacije štete u tri su godine porasli za 30 posto. Uglavnom je
to zbog povećane složenosti automobila, uključujući i automobile
s motorima s unutarnjim sagorijevanjem. Više senzora i
elektronike neizbježno znači veće troškove. Također, čini se da
je broj totalnih šteta kod električnih automobila mnogo manji
nego što se prije nagađalo. Prema podacima HLDI-ja, kod 6,1 posto
električnih automobila nakon nesreća proglašena je totalna šteta,
u usporedbi s 18,4 posto modela motora s unutarnjim
sagorijevanjem koji su sudjelovali u sličnimn nesrećama, prenosi
portal revijahak.hr.

Ove brojke proturječe nedavnim istragama osiguravatelja i
 novinske agencije Reuters, koja je objavila da se kod
električnih automobila češće proglašava totalna šteta, kada se
sumnja na oštećenje baterije.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije