Vlasnik kafića na Aquacityju poručio gostima da ne dolaze – zbog smrada!

– Svaki dan smrdi. Nikada nije bilo tako. Kažu mi ljudi iz Trnovca i Kućana da zna biti nesnosno i tamo.

Riječi su to Marka Kestelija, vlasnika Galaxy bara na ‘varaždinskome moru’, popularnom Aquacityju, gdje za ljetnih vrućina brojni stanovnici ovoga kraja traže osvježenje.

Obližnji pročistač otpadnih voda na Motičnjaku već godinama stvara probleme i kupačima i ugostiteljima, tako da je mnogima postalo mrsko i dolaziti više na Aquacity.

Nije pritom ni važno što otpadne vode ne dolaze ni u kakav kontakt s vodom iz jezera, ali osjećaj koji se dobiva kad ‘zamiriši’ pročistač nije nimalo ugodan.

I stalno se najavljuje saniranje problema, ali problem se svakoga ljeta ponavlja. A Kesteli nas uvjerava da nikad nije bilo gore.

O kakvoj je situaciji riječ, pokazuje i to da je vlasnik Galaxy bara, sasvim neposlovno, uoči vikenda poručio potencijalnim kupačima neka – ne dolaze na Aquacity!

– Iako je to suprotno bilo kakvoj poslovnoj etici ili čak zdravom razumu, moramo priznati da na Aquacityju svakodnevno smrdi kao nikada. Tko je kriv? Nismo sigurni. Koji je cilj? Nismo sigurni. Pa ovim putem pozivamo sve nadležne i odgovorne da nam odgovore na pitanje, a građane pozivamo da ne dolaze jer je smrad čak i za nas naviknute nesnosan – poručio je Marko Kesteli javno putem društvenih mreža.

Danas, u subotu, stanje je, svjedoči Kesteli, nešto bolje, odnosno mirisa iz pročistača do oko 16 sati nije bilo. Isto su nam povrdili i drugi kupači koji su poslijepodne skočili do ‘Bajera’. No Kesteli upozorava da to ništa ne znači i dalje upozorava da je ove godine problem izraženiji nego ikad.

Uputili smo upit Varkomu u vezi ovoga problema i odgovor ćemo objaviti čim se nadležni o njemu očituju.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije