Biskup Mrzljak – društvo je proširena obitelj koja komunicira kroz medije

Povodom 49. svjetskog dana sredstava društvene komunikacije biskup Josip Mrzljak održao je već tradicionalni susret s predstavnicima medija i istaknuo važnost lokalnih medija za cjelokupno društvo, ali i njihovu komparativnu prednost nad nacionalnim medijima.

U dvorani Pastoralnog centra u Varaždinu govorilo se prije svega o poruci pape Franje povodom Dana društvene komunikacije, čija je tema obitelj i njezini značaj za društvo, dok je kasnije Ivica Kruhoberec održao predavanje o stanju u nacionalnim i lokalnim medjima.

Mediji – glas društva

Na početku, prisutnima se obratio biskup Josip Mrzljak.

– Važnost medija u komunikaciji iznimna je i to zna i sam papa. Kako nam govori njegova poslanica, ako je obitelj dobra u njoj će i komunikacija biti dobra. A društvo koje komunicira kroz medije nije drugo no jedna proširena obitelj – istaknuo je biskup Mrzljak.

Stoga je nužno u društvu stvoriti obiteljsku atmosferu, no to je problematično zbog toga što se često iznose stvari koje nisu provjerene, a čiji je krajnji cilj blaćenje drugih.

Biskupa je posebno pogodio istup predsjednika Saveza antifašističkih boraca i antifašista Republike Hrvatske Franje Habulina povodom Dana pobjede u kojem je klerofašizam naveo kao prijetnju hrvatskom društvu.

– Ono što je on rekao je provokacija i ja sam šokiran, pa to je pravi govor mržnje. Ako on zna za klerofašiste na našem području neka to pokaže i dokaže – dodao je biskup Mrzljak.

Prema lokalnim medijima gaji poštovanje i ljubav, prije svega zbog ljubavi prema krajevima sjeverne Hrvatske.

– To su naši krajevi i drago mi je što mogu saznati nešto o našim ljudima na teritoriju naše biskupije – kazao je biskup Josip Mrzljak.

O nacionalnim i lokalnim medijima

Ivica Kruhoberec općenito je govorio o stanju u medijima na nacionalnoj i lokalnoj razini.

– Sve je izraženiji jaz između nacionalnih i lokalnih medija, nacionalni se sve više okreću svjetskim temama, koje čak i nisu toliko bitne za čitatelje, no takvo okretanje nacionalnih medija otvara prostor kroz koji lokalni mediji mogu izraženije djelovati.

U predavanju je još dotaknuo teme kao što su odnos informacija i zabave u medijima, o tehnološkom napretku samih medija, odnosu medija i društva te neizbježno pitanje odnosa etike novinarstva i financijske osnove.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije