NEZADOVOLJSTVO

KRITIKA ČITATELJA Mučno putovanje u autobusu AP-a Varaždin: ‘Tretirali su me kao građanina drugog reda’

- Sama vožnja, osim što nije bila u skladu sa zakonom, bila je iznimno traumatična zbog činjenice da je bus jedva ubrzavao i kočio te se bilo teško držati u zavojima - javlja čitatelj nezadovoljan način prometovanja tvrtke AP Varaždin...

Čitatelj (podaci poznati redakciji) poslao nam je mail koji je
uputio Autobusnom prijevozu
Varaždin
 nezadovoljan ‘nedopustivim ponašanjem
tvrtke prema putnicima’.

Njegovu priču prenosimo u cijelosti.

Vaš bus u 15:45 iz Zagreba prema Varaždinu je čekalo više od
pedeset ljudi od kojih vjerujem da dobar dio nije imao
rezervaciju (ako je, pitanje je tko ih je prodao).

Kad je, nakon kašnjenja od dvadesetak minuta, bus došao
nastupila je navala za ulazak i dosta ljudi je ostalo bez mjesta
te su neki bili prisiljeni stajati u busu, a ostalima je rečeno
da pričekaju sljedeći.

Napominjem da je bus išao autocestom te je takav tip vožnje
kršenje zakona. Svoju sam rezervaciju probao ostvariti no nisam
uspio doći do svog sjedala zbog gužve u busu. Vozač mi je na to
odvratio da ‘ja nisam poseban’ i da ostanem stajati ili idem van.
Iako sam imao rezervaciju i iako je on po zakonu dužan ostvariti
vožnju po uvjetima na karti, bio sam tretiran kao građanin drugog
reda.

>> NEUGODNOST U AUTOBUSU Majka učenice: “Vozač AP-a je poludio i izbacio mi kćer iz autobusa jer nije imala učenički pokaz koji će biti moguće podići tek idućeg tjedna”

Ni na kraj pameti im nije bilo potjerati ljude koji nemaju
rezervaciju van busa. Pitao sam vozača zašto nema drugog busa na
što mi je on rekao da se to njega ne tiče i da mogu izaći van i
čekati sljedećeg.
ae3d05aa2524a8f70e44db862f66c733.jpg?v=2

Sama vožnja, osim što nije bila u skladu sa zakonom, bila je
iznimno traumatična zbog činjenice da je bus jedva ubrzavao i
kočio te se bilo teško držati u zavojima. 

U priloženim slikama možete vidjeti moju kartu s rezervacijom
i fotodokumentirano stanje u busu. Iz raznih izvora saznajem kako
ovo nije prvi put da se vašoj firmi događa prebukiranje, odnosno
puštanje ljudi u bus bez rezervacije prije Zagreba zbog čega
ljudi u Zagrebu nemaju dovoljno mjesta.
67916c33446bb98ba2bba758c21796a8.jpg?v=2

Iskreno, ne zanima me koji je uzrok toga, jer ja sam platio
tu rezervaciju i kao putnik želim sigurnu i zakonski ispravnu
vožnju. Tražim od vas da mi refundirate kartu, iznos s
rezervacijom je 42 kune i možete ju vidjeti u prilogu. Prtljaga
košta 7 kuna
‘, stoji u mailu koji je čitatelj poslao
AP-u.1fe6ea4e8f026b3c2a4400463b8d288d.jpg?v=1

Ipak, dodaje, mail se ne koristi jer im je pretinac
dobivenih mailova – pun.

– Nakon što sam je zvao i zamolio za mail gdje mogu poslati
prigovor, rekli su mi da je mail naveden na stranici i bezobrazno
poklopili – rekao je čitatelj.

Za komentar smo zamolili navedenu tvrtku, a odgovor ćemo objaviti
po primitku.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije