Evo što o slučaju kaže koncesionar - tvrtka Crtorad.
Proteklog petka objavili smo kritiku čitateljice vezanu uz
naplatu parkiranja u Ulici
Vladimira Nazora u Varaždinu.
Kako je prepričala, na automatu u navedenoj ulici krivo je
stajala informacija o vremenu naplate parkiranja zbog koja nije
platila parking, nakon čega ju je dočekala dnevna parkirna karta.
Evo što o slučaju kaže koncesionar –
tvrtka Crtorad.
– Zahvaljujemo gospođi na ukazanom propustu koji se omaškom
desio prilikom zamjene starih naljepnica, a koji smo ispravili
već istog dana.
Ujedno se ispričavamo što je dovedena u nedoumicu po kojoj od
tri informacije postupiti (veliki prometni znak 60 x 90 cm,
display parkirnog aparata i nepromijenjena stara naljepnica u
parkirnom aparatu na kojoj je navedeno staro radno vrijeme).
Budući da je korisnici parkinga predočena kriva informacija o
radnom vremenu, izdanu dnevnu kartu ćemo poništiti u
potpunosti.
Korisnicu parkirališta koja se prvo obratila medijima molimo
da i nama dostavi podatke o dobivenoj dnevnoj parkirnoj karti,
kako bismo istu mogli poništiti – stoji u odgovoru na upit.