SPORT I MODA

SVJETSKI, A NAŠE Varaždinska tvrtka Brblls prava je poslastica za zaljubljenike u sport!

- Generalni cilj je postati prvi hrvatski fitness brend koji je u Hrvatskoj u kompletnoj kontroli tog kreativnog procesa, a ne da kupujemo u Kini - kaže ekipa.

Mlada varaždinska tvrtka Brblls, iza koje stoje
Tihomir Đuras i Antonio
Mohenski
, bavi se dizajniranjem, proizvodnjom i prodajom
fitness odjeće. Sve je uspješnija, a uskoro pokreće i
crowdfunding kampanju.

Ova varaždinska tvrtka u veljači je otvorila svoj web shop za prodaju
fitness odjeće.

Vlasnici su na tu ideju došli prije nekoliko godina jer su
se obojica bavili oblikom vježbanja crossfit. Crossfit
jača snagu i kondiciju kombinacijom funkcionalnih pokreta
(dizanje utega, gimnastika, čučnjevi itd.) izvedenih visokim
intenzitetom. Kad su promatrali ljude kako vježbaju, primijetili
su da odjeća koju nose nije funkcionalna i primjerena, niti je
dizajnirana s posebnim trudom.

– Priča je zapravo počela da smo prvo u planu imali raditi samo
dizajn pa kupiti gotove majice, ali smo mislili, kad već radimo,
da je ispravni put da majice potpuno prilagodimo korisnicima te
smo zatim počeli razvijati svoj proizvod. Sad imamo vlastitu
proizvodnju, vlastiti kroj i dizajn – rekao je
Mohenski.


Poanta proizvodnje odjeće ovakvog tipa zapravo je spojiti
kvalitetu, sport i modu.

– Ako navečer ideš van, uvijek se hoćeš urediti, lijepo
izgledati. Isto tako, ako ti je bitno vježbanje u životu, nekakav
zdrav način života, a ne govorimo samo o teretani, nego možda i o
odlascima na planinu ili slično, onda bi trebalo biti važno
da se ugodno osjećaš u toj odjeći i da ona bude kvalitetna,
da bude lijepo dizajnirana i da ne bude dosadna. Zapravo, da se
na neki način središ za teretanu – dodao je
Đuras.

Tako su odlučili krenuti s majicama; tražili su materijale,
razvijali dizajn te u listopadu prošle godine osnovali
tvrtku.

– Generalni cilj je postati prvi hrvatski fitness brend
koji je u Hrvatskoj u kompletnoj kontroli tog kreativnog procesa,
a ne da kupujemo u Kini ili nabavljamo neke kataloške majice na
koje samo printamo… Što se tiče samog stila, nismo htjeli da
bude jednoličan, nego je cilj da kad netko dođe u teretanu, da ga
ljudi zamijete – rekao je Đuras i dodao:

– Inače, ‘barbell’ na engleskom znači željezna šipka na
koju stavljaš utege, pa smo to skratili u ‘brblls’; maknuli smo
samoglasnike i dobili ime.

Moto im je ‘No Quitters Apparel’ – za ljude
koji ne odustaju.

– Filozofiju ‘No Quitters’ želimo prenijeti na naše
kupce: kad vježbaju ili se bave zdravim načinom života, da
daju sve od sebe. Ne znači da će oni uspjeti, ne znači da ćemo mi
uvijek uspjeti, ali želimo da u tom procesu ljudi daju sve od
sebe. To je naša filozofija i to nam je vrlo bitno –
prokomentirao je Đuras.

Navode kako ne postoji nitko sličan u Varaždinu, čak ni u
Hrvatskoj, tko se bavi odjećom za fitness na taj način.

– Sva ta odjeća je lokalno proizvedena – ništa od toga nije
kupovno. Mi tu odjeću sami dizajniramo, sami radimo krojeve,
outsourcamo šivanje po malim obiteljskim kompanijama u
našim krajevima, tako da je zapravo sve lokalno, ‘made in
Croatia’
, te stvarno pazimo na to – dodao je
Đuras.

Razne kampanje i nove ideje

Ovi ambiciozni Varaždinci uskoro pokreću i crowdfunding
kampanju
, gdje se nadaju pridobivanju financijskih
sredstava za realiziranje svojih inovativnih ideja. Cilj kampanje
je skupiti dovoljan iznos za realizaciju projekta u kojem
Varaždinci nastoje plasirati sportske tajice za
žene.


Ovaj dvojac gotovo sve radi sam pa osim vođenja prodaje, trud
ulažu i u promoviranje u medijima. Pitali smo ih koliku ulogu
imaju društvene mreže u svijetu prodaje.

– Društvene mreže nam puno pomažu, da širimo svoje ideje i svoje
proizvode javnosti. Upravo zato se i trudimo raditi što bolje
fotke, da imamo što bolje objave. Zato pazimo da imamo kvalitetan
content, a većinu njega radimo sami – rekao nam je
Đuras, a njegov kolega dodao:

– Sve radimo sami… Još nam fali samo šivača mašina da
počnemo sami šivati – našalio se Mohenski.

Imaju i mikroinfluencere u Hrvatskoj, Italiji, Francuskoj te
Engleskoj, koji na Instagramu promoviraju
njihovu odjeću.



Također, posebnost ove tvrtke čini i humanitarna komponenta, u
kojoj od svakog prodanog komada odjeće doniraju 1€ udruzi
Indigo
u Zagrebu koja se bavi zaštitom životinja,
odnosno napuštenim psima.

– Njima uvijek treba za hranu, za medicinske potrepštine, za
platiti račune, veterinara i slično, a i mi smo ekipa koja jako
voli pse pa odluka da krenemo tim smjerom nije bila teška – rekli
su nam iz Brbllsa.


Modno osvježenje u svijetu sporta 

– Dosad je sve na neki način izgledalo specifično, s dosta
upečatljivim dizajnom, koji nije svakodnevni i nije za svakoga.
Našim kupcima fali basic, čisti, decentni dizajn, pa
ćemo to predstaviti: basic majice, pamučne, s minimalističkim
dizajnom – dodali su.

U trenutnoj situaciji, kako kažu “zbog sile prilike” proizvode i
maske za lice. Prodaju se u
Bipi, a budući da su lokalno proizvedene, dosta
se naručuju.

Osim na web shopu, njihov autentični asortiman možete
pronaći i na Facebook
stranici
, kao i na Instagram profilu.
 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije