OD IDEJE DO POSLA U SAMO DVA MJESECA

Diljem zemlje otvaraju se praonice rublja podjednako važne u turističkim primorskim i kontinentalnim krajevima RH

U potrazi za odgovorom na pitanje koji je to poslovni koncept s velikim tržišnim potencijalom i malim početnim ulaganjima u koji se trenutno u Hrvatskoj isplati uložiti, rijetko tko bi odgovorio – praonica rublja

Da je tome zaista tako dokazuju predviđanja da će i ove
sezone u Hrvatskoj rasti broj noćenja stranih turista,
posebice u privatnom smještaju. Ovakvi komercijalni objekti
imaju gotovo nepresušne potrebe za uslugama čišćenja, pranja,
sušenja i općenito snabdijevanja smještajnih jedinica, a što im
svakim danom predstavlja sve veći problem.

Naime, paralelno s ojačavanjem pozicije Hrvatske kao atraktivne
turističke zemlje i na dalekim tržištima poput Kine i Koreje,
očekuje se da će ovaj profil gostiju obilaziti više od jedne
destinacije unutar zemlje. Kako trend kraćih noćenja utječe na
češće izmjene rublja to za iznajmljivače predstavlja veliki
izazov, podjednako u primorskim kao i kontinentalnim središtima.

‘Također, značajan broj hrvatskih radnika danas radi u
inozemstvu pa je nedostatak uslužnog osoblja još jedna prepreka
koju trebaju prevladati. Zbog toga osnovne radnje, poput
učestalog pranja i sušenja posteljine, često nema tko
napraviti
‘, objasnio je Mario Martinek, vlasnik tvrtke
Bijeli svijet koja već dugi niz godina uspješno posluje na
domaćem i europskom tržištu upravo pri rješavanju ovog problema.

U Hrvatskoj se brojni ugostiteljski i smještajni kapaciteti
uvelike oslanjaju na usluge praonica, a kako bi mogli neometano
poslovati tijekom cijele sezone. Iako ovakvi objekti, koji su se
donedavno mogli vidjeti samo u američkim filmovima, postaju sve
češća pojava u Hrvatskoj – još uvijek ih nema dovoljno.

U posljednje četiri godine tvrtka od desetak zaposlenika samo u
Hrvatskoj sudjelovala je u otvaranju više od 80 objekata –
samoposlužnih i uslužnih praonica rublja. Tako su pomogli
zapošljavanju preko dvije stotine osoba. Prema njihovim podacima,
u 90% slučajeva objekti profitabilno posluju tijekom cijele
godine, a od ideje do realizacije potrebno je u prosjeku samo dva
mjeseca. Otvoreni su i objekti izvan granica zemlje, a povećati
prisutnost na stranim tržištima jedan je od glavnih ciljeva ove
kompanije.

‘Naši
klijenti su najčešće tvrtke koje sa željom za isplativijim
modelom poslovanja traže dugoročna rješenja. Osim hotela i
kampova tu su i mnogobrojne obitelji u potrazi za samostalnim
izvorom prihoda – na što smo posebno ponosni’,
 kaže
Martinek. Za pokretanje praonice nisu potrebne posebne tehničke
vještine niti prijašnje iskustvo u poduzetništvu.

‘Uz minimum radne snage i fiksnih troškova, prednost je i rad
s gotovinom, bez odgoda plaćanja i nenaplaćenih potraživanja. Uz
početno ulaganje od oko 20.000 eura može se pokrenuti uspješan
posao, a povrat investicije moguće je
ostvariti već nakon 12 mjeseci’
, objasnio je Martinek.

Svojim
klijentima nude besplatne edukacije, pomoć pri apliciranju za
sredstva za samozapošljavanje i vode ih korak po korak kroz
cijeli proces: od prikupljanja bespovratnih sredstava za
pokretanje posla do otvaranja i rada u vlastitim objektima. S
druge strane hoteli, kampovi, restorani i ostale veće jedinice,
ugradnjom profesionalne opreme dolaze do značajnih ušteda na
energentima poput struje i vode. Ušteda na potrošnji struje
iznosi 25%, a na vodi čak 44% godišnje – što je financijski
opravdan i ekološki poželjan poslovni potez.

Zbog napora koji ulažu u edukaciju građana, ali i brojnih
kompanija u Hrvatskoj i regiji, kao strateški partner jedne od
najvećih svjetskih korporacija LG Electronics, tvrtka Bijeli
svijet na nedavno održanom festivalu inovacija u Filipinima
osvojila je Nagradu za najboljeg partnera kompanije LG u
2018. godini.

Danas se ovaj hrvatski koncept poslovanja doslovno kopira diljem
svijeta. Sa svih strana stižu i brojne čestitke za kvalitetno
razrađene metode koje pomažu u očuvanju poslovanja i stvaranju
novih radnih mjesta, a koje su u Bijelom
svijetu
 razvili prvenstveno zbog brige za budućnost
svojih kupaca.

Pozitivna iskustva onih koji su se u Hrvatskoj već odlučili na
ovaj poslovni potez pogledajte u videu: 

Više informacija saznajte na web stranici: www.bijelisvijet.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije