Jednom mi je jedna kolegica rekla, što više radiš, to ćeš imati više posla. Bila je potpuno u pravu. No, ona je to rekla s namjerom da me upozori i da mi da savjet neka manje radim jer ću inače imati sve više posla. Ona je imala upravo odličnu strategiju kako da radi što manje i to joj je dobro išlo.
Upravo ta rečenica, savjet, često dođe na pamet i to često sad u mom privatnom poslu i vrlo mi je korisna. Što više radim, imam sve više posla i zapravo sam joj zahvalna na savjetu, samo ga ja koristim na svoj način.
Slušajte druge ljude i njihove savjete i služite se njima onako kako su vama korisni.
Često sam prisutna na različitim edukacijama, konferencijama, kongresima jer volim čuti tuđa mišljenja, savjete uspješnih ljudi, čuti tuđa iskustva, saslušati predavanja različitih predavača jer svatko vam može dati nešto i od svakog možete nešto novo naučiti.
Klijent na prvom mjestu
Jučer sam tako bila na Zagreb brand Forumu u organizaciji Prvirednog vjesnika s kojeg je poslano pregršt odličnih poruka koje se tiču brendova i brendiranja. Izdvojit ću samo neke jer je jednostavno nemoguće cjelodnevnu konferenciju sažeti u jedan tekst.
Meni je odlična poruka bila ‘Great marketing makes clients feel smart.’ Fantastična poruka. Niste vi tu bitni, bitan je vaš klijent i vi mu morate pokazati da je važan, da je pametan, da je napravio pravi potez jer je kupio upravo vaš proizvod ili vašu uslugu, jer se odlučio za vas. Nemojte ga potcijenjivati. Pružite mu priliku da se osjeća važnim i neka korištenje vašeg proizvoda, usluge jača istovremeno i njegov brend.
Što se tiče samog brenda, radi se o percepciji, emocijama, statusu, imageu, dijeljenju sličnih vrijednosti… No, to sve već znate. Ali, dobro je ponoviti.
Dobre emocije
Proizvod/usluga se može iskopirati, ali emocije ne. Zato šaljite samo dobre emocije. No, isto tako brending nisu samo emocije. Brending su brojke.
Morate dobro poznavati svoju publiku, klijente, kupce da bi mogli i znali uspješno komunicirati s njima. Kad šaljete poruku, budite jednostavni i jasni, nekomplicirajte!
Eto, nadam se da je moja današnja poruka jasna. Ako nije, sažet ću.
Slušajte druge
Učite, čitajte, slušajte, a onda iz svega toga izvucite poruku i savjet koji vama odgovara i koristi u poslovanju. Mnogi su prošli sličan, isti ili drugačiji put i naučili nešto iz svog iskustva. Slušajte dobro i osluškujte što ima i između redova.
Ako želite nešto naučiti, saznati više ili samo osvijestiti i utvrditi postojeća saznanja, slušajte kako drugi razmišljaju.
Budite sigurni, od svakog možete nešto naučiti, samo je pitanje da li vi to želite ili ne i hoćete li i kako taj savjet, znanje, informaciju koristiti.