‘CRNI PETAK’ Hrvatski kupci postaju sve sličniji američkim: Poznato koliko su potrošili u 2018. na Black Friday

Black Friday nije službeno blagdan, ali tradicionalno se održava posljednji petak u SAD-u u studenom dan nakon Dana zahvalnosti.

Mnogi namjerno čekaju notorni Black Friday (Crni
petak) kako bi obavili malo veći shopping i iskoristili
nevjerojatne popuste koje znaju čekati kupce, pogotovo jer veliki
broj trgovaca u načelu nude veće popuste nego tijekom sezonskog
sniženja. 

Prošle godine u Hrvatskoj je tijekom Black Fridaya na 23.
studenoga 2018.  broj fiskaliziranih računa iznosio je
ukupno 7,198.887, a iznos fiskaliziranih računa iznosio je
689,566.364,61 kunu, izvijestila je Hrvatska gospodarska
komora
koji navode kako sve veći broj kupaca planira
svoje kupnje za Black Friday, zbog čega hrvatski kupcima prema
uočenim navikama na taj dan postaju sve sličniji američkim i
britanskim kupcima. 

Black Friday nije službeno blagdan, ali tradicionalno se održava
posljednji petak u SAD-u u studenom dan nakon Dana zahvalnosti.
Trgovci na taj dan nude promotivne cijene koje često znaju biti
drastično manje od uobičajenih, a snimke ljudi koji satima čekaju
ispred shopping centara, grabe sve što mogu pa čak i tuku se zbog
određenog artikla postale su već uobičajene. 

U Hrvatskoj sve veći broj trgovaca odlučuje se za prodaju svojih
proizvoda po nižim cijenama u sklopu Black Fridaya, a neki
trgovci provode posebne akcije i cijeli tjedan – Black
week. 

– Posebni oblici prodaje u Hrvatskoj su regulirani sukladno
Zakonu o zaštiti potrošača, koji definira pitanja kao i pravila
provođenja prodaje na taj način. Prilikom prodaje po posebnim
oblicima prodaje nema propisanih raspona sniženja, no nužno je
držati se dobre trgovačke prakse, kao i ostalih pozitivnih
zakonskih  propisa – podsjećaju iz HGK. 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije