Stvarno je jednostavno, a radi se o trikovima kojima se konobarima daje na vremenu...
Kuhar Russ Adams iz Washingtona otkrio je na
društvenoj mreži Quora zašto prije konkretne hrane u restoranima
posjetitelji dobiju pecivo, perece ili kruh, a zapravo je vrlo
logično. Svoje su mišljenje podijelili i još neki korisnici.
‘Kao prvo, od ovih peciva ćete biti žedni. Žedni ljudi onda
naručuju još pića, a to znači i bolja zarada. Drugo, kruh ili
bilo što slično pokreće probavu i od njega samo dodatno
ogladnite. Upravo zato se događa da ljudi naruče više nego što
mogu pojesti, a kasnije kažu kako su se zaletjeli. Posljednji
razlog je taj što kada ljudi u restoranima imaju zanimaciju, što
je u ovom slučaju jedenje kruha, onda nisu dosadni i ne traže
stalno konobare’, napisao je Adams.
‘Slažem se s time da kada nešto dobijete, sigurno ćete to
zapamtiti i ponovno se vratiti u isti restoran. Možda ćete
ostaviti i veću napojnicu’, napisao je jedan korisnik.
Javio se i Joe Colella koji je nekada bio
vlasnik restorana i podijelio svoje iskustvo.
‘Većina ljudi previše razmišlja o odgovoru. Jedini razlog zašto
smo mi ljudima davali kruh prije glavnog jela bio je da se uspori
sama narudžba, odnosno da kuhari sve stignu pripremiti. Konobar
će uzeti narudžbe od ljudi redom kako su dolazili, a dok čekaju
se posjetiteljima daje kruh. Da zaključimo, ovo nema nikakve veze
s time što su konobari dobri i ljubazni i žele vam pokloniti
kruh, već se jednostavno koriste ovim trikom radi sebe.’
Kimberly Lewis je bila konobarica i otkrila kako
kruh ima jedino manipulativnu ulogu.
‘U talijanskom restoranu u kojem sam radila, imali smo oko dvije
minute za to da svima odnesemo kruh na stol od kada su sjeli.
Morali smo izračunati količinu i začiniti ih. Potom smo morali u
roku od pet minuta donijeti im novi kruh, ako su postojeći
pojeli. Zašto? Jer su posjetitelji toliko naporni. Ovo je zapravo
samo sredstvo. Kada sjednete i čekate sve se čini još dulje, a
kruh okupira ljude i vrijeme će jednostavno brže proći. Da
skratimo: kruh se servira zato što su posjetitelji nestrpljivi.’