TEHNOLOŠKA NEDISCIPLINA HŽ-A

KUĆANSKA RAMPA ‘Ne mogu pravila za HŽ biti kao u vrijeme kad su zaprežna kola čekala prolaz vlaka’

Grad Varaždin bi trebao snimati promet kućanskom rampom, dokumentirati sve primjere tehnološke nediscipline, eskalirati problem i tražiti u tome potporu građana, predlaže gradski vijećnik Vjeran Strahonja.

U raspravu o najavi izgradnje podvožnjaka na mjestu
sadašnjeg pothodnika u Ulici Mihovila Pavleka
Miškine
uključio se i Vjeran
Strahonja
, varaždinski gradski vijećnik izabran s
liste HDZ-a.

– Razmišljanje o tome da se jednog dana pothodnik u Miškininoj
pretvori u podvožnjak ne može biti opravdanje za to što je
pothodnik zapušten i neuredan. Takav je slika aktualne vlasti i
one prije te ga treba što prije urediti – osvrnuo se Strahonja na
sadašnji izgled pothodnika.

Osim toga, on smatra da razmišljanje o rješenju podvožnjaka ne
može biti opravdanje za nečinjenje sada po pitanju problema s
kućanskom rampom. Strahonja kaže da je nužno nekakvo jeftino
rješenje, kojim će se odmah olakšati život građanima.

Tehnološka nedisciplina HŽ-a

– Osnovni problem kućanske rampe je tehnološka nedisciplina HŽ-a.
Nema nikakve potrebe da rampa bude spuštena deset ili petnaest
minuta da bi prošao jedan vagon pa onda da ostane spuštena
sljedećih pet minuta da prođe još jedan vagon iz drugog pravca.
Nema nikavog opravdanja da rampa bude spuštena zbog manevarke na
pružnom prijelazu dok se dva željezničara razgovaraju s ponosnim
pogledoom na kolonu automobila koju su stvorili. Kad bi postojala
elementarna tehnološka disciplina, ne bi bilo potrebe da rampa
bude spuštena više od jedan do dva ciklusa semafora za prolazak
uobičajenih putničkih vlakova, a nešto duže za teretne vlakove.
Takva situacija bi bila prihvatljiva do rješenja podvožnjaka,
koji će svakako pričekati sljedeću financijsku perspektivu EU –
iznio je svoje viđenje problema gradski vijećnik.

Pa dodao: – Ne mogu pravila za HŽ biti kao u vrijeme kad je vlak
bio jedino prijevozno sredstvo na motorni pogon, a zaprežna kola
su čekala prolaz vlaka.

Postoji privremeno rješenje

Stahonja smatra da postoji privremeno rješenje. 

Grad Varaždin bi trebao snimati promet
kućanskom rampom, dokumentirati sve primjere tehnološke
nediscipline, eskalirati problem i tražiti u tome potporu
građana. To je posao gradskih službi koje se bave prometom. To je
tema i za raspravu s ministrom Butkovićem, jer
politika postavlja i mijenja direktore željeznice – kaže.

Zaključno je dao svoj komentar toga na koji način općenito
funkcionira aktualna gradska vlast na čelu s Ivanom
Čehokom. 

– Jasno, puno atraktivnije je raspravljati o velikim projektima
kojih neće biti barem sljedeće tri godine, sanjati otkupe
zemljišta, nabave roba i usluga, ugovore koji se neće realizirati
pa će završiti nagodbama – ironičan je gradski vijećnik. 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije