FANTASTIČAN DUO

KREATIVNICA Maja Patafta i Ana Bacinger zadužene za najšarmantniju ulicu na Špancirfestu: ‘Ove je godine rekordan broj izlagača, a reakcije šetača su odlične!’

- Ove je godine najbogatije izdanje Kreativnice, tako da smo okupile čak 27 izlagača, a osim lokalnih i onih iz Hrvatske, predstavlja se i Kolektiv iz Srbije...

Najšarmantnija ulica Špancirfesta – tim riječima
mnogi opisuju mnogi Usku ulicu, koja za vrijeme
festivala postaje dom mnogim umjetnicima i dizajnerima iz
svih dijelova Hrvatske pa i nekim iz zemalja susjedstva.

Glavne i odgovorne za izgled Kreativnice
već četvrtu godinu zaredom su Varaždinke Maja
Patafta
i Ana Bacinger.

– Ove je godine najbogatije izdanje Kreativnice, tako da smo
okupile čak 27 izlagača, a osim lokalnih i onih
iz Hrvatske, predstavlja se i Kolektiv iz Srbije – rekla je
uvodno Ana.

Osim izlagača pažnju zasigurno privlači i ukrašenost ulice, pa
čim podignete pogled prema gore možete vidjeti izložbu
lustera koje su ilustrirali hrvatski ilustratori.

– Priča je dobila nastavak u obliku ljuljački na kojima
posjetitelji mogu sjediti i uživati. Naime, za njih su
ilustraciju radile dvije poznate hrvatske ilustratorice –
Lara Žigić i Ana Žaja Petrak.
Reakcije šetača su odlične, zaustave se ispred njih, čak pitaju
jesu li na prodaju – prepričava Ana.

Maja i Ana zajedno su, kažu, odličan tim, tako da im je teško
odgovoriti na pitanje koja je zadužena za što u ulici.

– Maja je tehnički ‘jača’ od mene, no kad krenemo razmišljati
ideje iznosimo zajedno i baš se nadopunjujemo. U realizaciji je
možda ipak spretnija – rekla je Ana, na što se Maja nadovezala da
ipak ‘sve rade zajedno’.

‘Titula’ najšarmantnije ulice itekako im laska, priznaju.

Reakcije ljudi ‘Ovo je najljepša ulica’, ‘Najslađa ulica’, ‘Opet
su napravile super, ovo je tak dobro’, itekako je lijepo čuti.

Zadovoljni su i izlagači, a potvrđuje to i činjenica da se dosta
njih vraća iz godine u godinu.

– Kad ti izlagač već nakon drugog dana festivala kaže da će se
vratiti i iduće godine, odlična je povratna informacija. 

Neke su izlagače morali i odbiti jer nisu stali
u ulicu, ističu.

– Selekciju radimo na način da gledamo cijeli ‘paket’ – priču
brenda, kvalitetu fotografije, samog proizvoda. Cjelovita priča
mora biti dobra jer težimo da ulica postane mjesto na kojem ljudi
mogu vidjeti i kupiti dobar hrvatski proizvod – rekla je Ana.

– Ovo je način da se napravi pozitivan korak te da ne kupujemo
robu od velikih tvrtki već da podržimo i malu proizvodnju –
dodala je Maja.

S projektom zasigurno nastavljaju i iduće godine.

– Moramo osmisliti kako ćemo napraviti chill, jer želimo
da je svake godine drugačiji i atraktivniji te da uvijek
iznenadimo.

A što se izlagača tiče, cure su složne: ‘Ako nastavimo ovim
tempom, ulica bude možda malo premala za njih!’ – rekle su s
osmijesima na licima.

U Kreativnici možete vidjeti ponudu sljedećih brendova:
FCKBL, Verka Handmade,
Levin Coco, My Mon Mon,
Broth, Narteos,
GoRetro, Merien King,
naOtoku, JUJA, Wood
U
, Kištra by Vavra, Laridae
Design
, Double Trouble Dog Boutique,
Glassland, Ayelen,
Kookabee, Bura,
Ekoteka, Fierce Woman,
Sitolab, LeBand Home,
Itas Pitas, Smetnjak,
Tikvan, Shamai Grin, i
Irki.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije