Vijesti / Životni stil

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Home body weight work out

VIDEO Home body weight work out
Fitness Studio FitLife

'Napravila sam trening uz pomoću kojeg ćete se oznojiti i osjećati fantastično, a na vama je da ne odustajete i da ga uspješno završite.'

Snažne žene i muškarci, izazivam vas da odradite ovaj trening. HIIT - high intesity interval trening je kreiran tako da uz dodatak standardnih vježbi poput skleka imate pliometriske i izometrijske vježbe kao što su čučanj skok ili izdržaj u uporu na laktovima iliti plank. 

Zašto je važno raditi pliometrijske vježbe?

Bez obzira jeste li profesionalni sportaš ili tek povremeni rekreativac, pliometrijski trening je dio svakog dobrog programa vježbanja. Prije samo tridesetak godina ova metoda vježbanja koristila se isključivo u atletici, kako su godine odmicale, a treneri gradili svoje znanje i usavršavali metode ona je  polako ulazila u sportove kao što je nogomet, a danas se njome bavimo i mi.

Osim pliometriske mišićne kontrakcije, imamo izometričku,a da vam bude jasnije to su razni izdržaji u uporu, čučnju ili zgibu, ekscentričnu gdje se mišić izdužuje iliti isteže i koncentričnu gdje se skraćuje.

Pliometriske vježbe su sve vježbe kod kojih se događa brza izmjena iz ekscentrične u koncentričnu mišićnu kontrakciju. Vježbači koji se bave funkcionalnim treningom ili crossfitom će odmah znati o čemu govorim čim spomenem pliometrijski sanduk jer se brzom reakcijom i uigranim pokretima sunožno skače na sanduk ili klupu i s nje.

Osim sunožnog naskoka tu su čučanj skok na podu, sklek s podizanjem oba dlana s poda, iskorak skok, bacanje lopte u zid ili u pod, marinci, vježbe kao što su brzi klizači itd., a što ste sigurno barem jednom u životu radili. Da sve ne nabrajam, napravila sam trening uz pomoću kojeg ćete se oznojiti i osjećati fantastično, a na vama je da ne odustajete i da ga uspješno završite. 

Trening preporučujem naprednim vježbačima, onima koji već dobro znaju kako se pravilno izvode vježbe, a sve kako ne bi došlo do ozlijede u lokomotornom sustavu. Trening je izazov svima onima koji misle da su snažni.

Nemojte zaboraviti na razgibavanje i zagrijavanje na početku treninga kada je važna dobra priprema jer bez dobre pripreme neće moći dati sve od sebe kao što je to slučaj kada se prokrvite i dobro pripremite za ono što ćete raditi. Na kraju treninga, kada napravite sve ove vježbe ne zaboravite na hlađenje i statičko istezanje.

Osjećaj nakon je fantastičan, ponosni ste na sebe, puni samopouzdanja i osjećate se odlično jer se treningom oslobađa hormon sreće baš jednako kao i kod jedenja čokolade, a u tom je slučaju trening bolja opcija. 

picture
 

 

Najgledaniji video

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!