Vijesti / Životni stil

Fitness studio fitlife

VIDEO Zašto je funkcionalni trening najbolji trening?

VIDEO Zašto je funkcionalni trening najbolji trening?
Fitness Studio FitLife

Budite aktivni i vježbajte, a ako ne stignete do teretane, evo jedan unilateralni kućni trening za vas.

Funkcionalna vježba može i ne mora biti svaka vježba. Primjer, ako je čučanj odličan vježba je funkcionalna, a ako je loš tada je vježba nefunkcionalna. Funkcionalne vježbe su sve vježbe koje imitiraju pokrete iz svakodnevnog života, no vrlo je važno da se izvode tehnički točno. Na taj način učimo vastito tijelo postavljati u anatomski ispravne položaje koji mu dugoročno neće nanijeti štetu, kao što je to slučaj kada nismo dovoljno spremni i spretni. 

Dnevno čučnemo bezbroj puta,a to činimo svaki puta kada želimo sjesti ili leći, isto radimo i s mrtvim dizanjem, pokret kojeg radimo često jer svako podizanje s poda, pa bio to papirić ili kauč u dnevnoj sobi je pokret mrtvog podizanja, a ako se svi ovi pokreti izvode na tehnički loš način, imamo problem u lokomotornom sustavu i takav trening nazivamo nefunkcionalnim treningom. Stoga možemo zaključiti to da nije svaka vježba funkcionalna, a ovisi o raznim čimbenicima.

Osim što je važno da se u trenažnom procesu izvode vježbe kao što su mrtvo dizanje, čučanj, rotacija trupa, povlačenje i guranje, važno je i to da svaka ta vježba bude izvedena na tehnički ispravan način kako bi imala višestruke koristi za vježbača. Osim što ćete graditi razne sposobnosti, potrošit ćete koju kaloriju više i samim time smanjiti potkožno masno tkivo. 

Vježbanjem utječemo na bolju pokretljivost zglobova i bolju kontrolu boli, na povećanje mišićne snage, kondicije, čvrstoće kosti, tj. smanjenje rizika za pojavu osteoporoze, imamo bolju kontrolu tjelesne težine, radimo na poboljšanju ravnoteže i koordinacije, i smanjenju stresa, poboljšanju spavanja i povećanju energetske razine,  samopoštovanja, zadovoljstva samim sobom kao i povećanje koncentracije i motivacije. Stoga budite aktivni i vježbajte, a ako ne stignete do teretane, evo jedan unilateralni kućni trening za vas.

TRENING girjom - 30:10 sekundi x 5 serija. Prvo sve radite na jednu stranu, a zatim sve isto ponovite i na drugu. 

  • veslanje 
  • nabačaj
  • zamah 
  • trzaj 
  • čučanj 

     

Najgledanija galerija

Izdvojeno


Reci što misliš!