Šprice, staklo, buka – samo su neki od problema građana 2. mjesnog odbora

Gradska vijećnica i predsjednica reformista varaždinske Gradske organizacije, Natalija Martinčević, i predsjednik reformista 2. mjesnog ogranka, Mirko Šemiga, obišli su mjesta u 2. mjesnom odboru koja su u vlasništvu Hrvatskih željeznica, a stanarima 2. mjesnog odbora predstavljaju opasnost u njihovom svakodnevnom životu.

Evo koje su probleme iznijeli u svom priopćenju!

Uklanjanje željezničkih pragova

Unatoč višekratnim upozorenjima i molbama koje su uputili građani i 2. mjesni odbor Varaždin, prostor koji okružuje pješački pothodnik u Ulici Mihovila Pavleka Miškine i Matice hrvatske i dalje je zatrpan rabljenim drvenim željezničkim pragovima, lomljenim betonom, starim željezom i ostalim otpadom koji nastaje prilikom održavanja željezničke infrastrukture.

– Rabljeni željeznički drveni pragovi III. kategorije klasificirani su prema katalogu otpada kao opasan otpad i kao takav se moraju zbrinuti sukladno Zakonu o održivom gospodarenju otpadom. Prema hrvatskim propisima usklađenim s direktivama EZ takav otpad ima jasan rok zbrinjavanja na ekološki prihvatljiv način i to maksimalno do godine dana – napominje Mirko Šemiga, predsjednik 2. mjesnog ogranka Reformista.

Prostor koji se nalazi između pragova služi kao zaklon glodavcima, štetočinama i zmijama čije prisustvo u posljednje vrijeme prijavljuju građani koji žive u blizini, a koji ih sve češće viđaju u svojim dvorištima ili u neposrednoj blizini kuća.

– Tražimo od odgovornih osoba u HŽ Infrastrukturi da hitno pristupe otklanjanju pragova i ostalog otpada sa prostora koji se nalaze u blizini stambenih objekata i puteva kojima se javno prometuje – rekao je Šemiga.

Saniranje nogostupa

Na prostoru koji okružuje željeznički kolodvor potrebno je hitno popraviti kamene ploče na nogostupu jer dobar dio njih strši i potencijalno je opasan za sve pješake, a isti problem je primjetan i na prostoru oko bivšeg Doma željezničara čiji okoliš godinama nije održavan i kao takav je velika sramota samog Grada i HŽ-a.

Stanari koji žive u blizini bivšeg ‘Doma željezničara’ apeliraju i da se pojača policijski nadzor u večernjim satima, a pogotovo u dane vikenda. Ispijanje alkohola na javnom mjestu, buka i svađe u večernjim satima, prazne narkomanske šprice, nakupine smeća i stakla pojave su s kojima se gotovo svakodnevno susreću te su strašno ogorčeni što se ovakvi problemi ignoriraju.

Izostanak vizije, investicija i dogovora s lokalnom zajednicom

Željeznica je sastavni dio našeg Grada Varaždina, ali primjetno je da već dugi niz godina izostaju investicije koje bi modernizirale željezničku infrastrukturu i pozitivnije utjecale na okoliš i zdravlje ljudi.

‘Varaždinu nedostaju bukobrani u blizini stambenih kuća, rješenja za bolju i sigurniju prometnu povezanost dijela našeg mjesnog odbora sa Gradom s naglaskom na pješake i bicikliste, a svega nekoliko stotina metara od centra Grada svakodnevno svjedočimo i vizualnoj devastaciji – oronulim zgradama, zapuštenom okolišu, potrganim ogradama. EU snažno potiče i sufinancira projekte koji potiču razvoj i korištenje željeznice u teretnom i putničkom prometu te smatramo da je potrebno pokrenuti dijalog između odgovornih osoba iz struktura HŽ-a i Grada Varaždina koji će u konačnici rezultirati konkretnim projektima’, stoji u priopćenju reformista iz 2. mjesnog odbora.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije