Ne želite da vas trgovci nazivaju? Registar ‘Ne zovi’ tome će stati na kraj

Među novostima koje 2016. godina donosi na području elektroničkih komunikacija, čini se kako bi korisnicima najzanimljivija mogla biti uspostava Registra za potrošače ‘Ne zovi’.

Riječ je o registru koji će svim pretplatnicima telefonskih usluga, ako to budu željeli, omogućiti upis njihovih brojeva, čime ih trgovci koji se bave prodajom i promidžbom putem telefona više neće smjeti nazivati ili im slati SMS i MMS poruke, najavili su novu uslugu u HAKOM-u (Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti).

Puštanje registra u rad očekuje se u drugoj polovici 2016. godine.

Prije toga bit će provedena javna rasprava o izmjenama i dopunama Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga u dijelu obveza jasnog i transparentnog načina promidžbe i prodaje elektroničkih komunikacijskih usluga, prvenstveno putem sredstava daljinske komunikacije, kao što je prodaja putem telefona.

– Na ovaj način će se osigurati jednoobraznost u postupcima promidžbe i prodaje od strane operatora, kako bi korisnici raspolagali sa svim potrebnim informacijama prilikom odluke žele li neku uslugu ili ne, kao i davanje jasnijih informacija o pravima korisnika u slučaju ovakvog načina sklapanja ugovora za izabrane usluge. Zajedno s registrom ‘Ne zovi’, ove izmjene podzakonskih propisa će osigurati veći stupanj zaštite korisnika elektroničkih komunikacija, poglavito osoba starije životne dobi, koji su se pokazali kao najranjivija skupina potrošača u slučajevima daljinske prodaje i promidžbe – priopćio je HAKOM.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije