politika u gradu

Runac zahvalio Markoviću na promociji: ‘Užario nam se telefon od upita za uslugom Parkova’

Naglasio je da predsjednik varaždinskog SDP-a ne razumije tržište.

Prošli tjedan na adrese građana s prebivalištem u Varaždinu došli
su računi za plaćanje grobne naknade, a uz njih dobili su i letak
zahvale Alena Runca, direktora
Parkova i kandidata HDZ-a za gradonačelnika
Varaždina.

Takav potez
osudili su
varaždinski SDP-ovci i platforma Budimo grad. Iz
SDP-a su poručili da je ‘kampanja tek počela, a da je Runac već
pokazao da ne preza ni od čega kako bi se dokopao položaja
gradonačelnika’ te su rekli da ‘ovakav morbidni potez zaslužuje
svaku osudu’.

>> Runac o spornom letku: “Cilj je bio transparentno navesti u što smo ulagali novac i u što planiramo ulagati”

Priopćenje SDP-a tad je potpisao kandidat za zamjenika
gradonačelnika Miroslav Marković.

U međuvremenu,
Budimo grad dobio je odgovor od GONG-a
koji je poručio da je
‘riječ o neprihvatljivom ponašanju i zloupotrebi javnih resursa u
kampanji’.

Sada se oglasio i sam HDZ-ov kandidat za gradonačelnika koji je
priopćenje naslovio ‘Javna zahvala Miroslavu Markoviću,
predsjedniku SDP-a Grada Varaždina’. 

– Ovim putem želio bih uputiti javnu zahvalu predsjedniku SDP-a
Grada Varaždina g. Miroslavu Markoviću na besplatnoj promociji
koju je priskrbio gradskoj tvrtki Parkovi d.d. kojoj sam na čelu.
Zahvaljujući njegovim sitnim politikantskim optužbama, između
ostaloga da trošimo ‘javni novac’ za moju kampanju – što
dakako nije istina, o Parkovima su ovih dana pisali svi lokalni i
gotovo svi nacionalni mediji – istaknuo je Runac i
nastavio. 

– Rezultat je to sam po sebi u promidžbenom smislu, međutim
krajnji rezultat Markovićeve ‘omaške’ neusporedivo nadmašuje
budžet koji smo inače namijenili za kampanju letaka kojima je bio
cilj transparentno izvijestiti o realizacijama Parkova, izvršenim
i planskim. Naime, za budžet od otprilike 3.000,00 kuna plus PDV,
posljednjih dana nam se užario telefon od upita za ponudom usluga
koje Parkovi i inače nude na tržištu – napomeno je. 

Naglasio je da Marković ne razumije tržište. 

– I to je ono što gospodin predsjednik gradskog SDP-a ne
razumije: TRŽIŠTE. Parkovi nisu uobičajena komunalna tvrtka, nego
tvrtka koja se bavi kreativnom hortikulturom i koja 50 posto
svojih prihoda ostvaruje na tržištu. Neke od naših referenci su
Grand Park hotel Rovinj, Adris, Maistra, nova poslovna zgrada
INFO BIP-a, ACI Marina Split i brojni drugi. Da bi bila uspješna
na tržištu, mora ulagati u reklamu. Ako ulaže u reklamu i
uspješna je na tržištu, rastu joj prihodi i primanja zaposlenika,
itd. No, kako to objasniti g. Miroslavu Markoviću, čovjeku kojemu
je za sve prva asocijacija – JAVNI NOVAC? Ne može to biti
slučajno, zar ne?  – naveo je u priopćenju Alen Runac. 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije