Habuš: Turistički ured funkcionira normalno, uskoro novi direktor

Tko upravlja Turističkim uredom Turističke zajednice Grada Varaždina s obzirom da je Branka Tropp otišla u mirovinu, a njezin nasljednik nije odabran i hoće li ta ‘upravljačka kriza’ utjecati na organizaciju Špancirfesta i drugih, za varaždinski turizam izuzetno bitnih manifestacija?

To je pitanje u sklopu Aktualnog sata današnje sjednice Gradskog vijeća gradonačelniku Goranu Habušu uputila vijećnica Natalija Martinčević naglasivši da je Grad imao dovoljno vremena da pronađe nasljednika Branke Tropp, ali se to još uvijek nije dogodilo.

– Zašto smo se doveli u tu situaciju da Turistički ured nema direktora ni v.d. direktora jer to nije moguće po zakonu. Bivša direktorica je na vrijeme najavila odlazak u mirovinu i dala nam dovoljno vremena da odaberemo najboljeg kandidata za njezinog nasljednika, baš zato da izbjegnemo ovu situaciju koju imamo. No, provedena su dva natječaja, a novi direktor nije odabran – naglasila je Martinčević.

Gradonačelnik Habuš odgovorio joj je da Turistički ured, unatoč činjenici da nema ni direktora ni v.d. direktora funcionira normalno dodavši da je ovakve situacije došlo spletom okolnosti i da vjeruje da će novi direktor biti odabran uskoro.

– Dogodilo se sve ono što nismo htjeli, ali Vijeće Turističke zajednice nije političko tijelo i Vijeće je samo ocijenilo da ni jedan od kandidata koje smo do sada imali nije dovoljno kvalitetan za tu funkciju. Ipak, vjerujem da ćemo kroz javni natječaj koji bi trebao biti raspisan u prvoj polovici ožujka napokon riješiti tu sagu. U međuvremenu, Turistička zajednica funkcionira najnormalnije. Ja, kao predsjednik potpisujem dokumente, Smiljana Mlakar je preuzela odgovornost vođenja Turističkog ureda, a Vijeće TZ-a se sastaje češće kako bismo kompenzirali nedostatak direktora i nije bilo nikakvih problema – poručio je gradonačelnik.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije