PROMET

ROTORI OKO NAS Istražili smo što će se i kada graditi u narednom razdoblju

Prvi je na redu rotor kod Motičnjaka, radovi bi mogli započeti u listopadu. Evo i ostalih...

Još 27. svibnja bivši gradonačelnik Ivan Čehok
otvorio je, kako je bilo rečeno, ‘pripremne
radove’
na izgradnji kružnog toga kod
Motičnjaka, odnosno na raskrižju Podravske ulice
(državne ceste DC2) i Kućanske ulice. Ti ‘pripremni radovi’, kako
se sada vidi, bili su zapravo tek najava projekta. Pravi radovi
trebali bi početi tek u drugoj polovici listopada ove godine,
doznajemo u Gradu Varaždinu i od Policijske uprave varaždinske.

>> Započeli radovi na rotoru kod Motičnjaka, Čehok najavio još dva u Hrašćici i Gojancu

– Izgradnja rotora na tome mjestu u ingerenciji je Hrvatskih
cesta. Prema neslužbenim informacijama, trenutno je u završnoj
fazi postupak dokazivanja pravnog interesa – kažu iz Grada.

Hrašćica, Gojanec, Turčin

Hrvatske ceste su u svibnju najavile izgradnju još dva rotora na
državnim cestama oko Varaždina. Riječ je o rotoru na spojevima s
obilaznicom u Gojancu i
Hrašćici.

Kako doznajemo od Danijela Posavca, voditelja
Odsjeka za sigurnost cestovnog prometa, Hrvatske ceste već imaju
spremnu dokumentaciju za još dva rotora na državnim cestama. Oba
bi se gradila u Turčinu, na glavnoj cesti prema
Zagrebu, tamo gdje su sada semaforizirana raskršća. Početak
radova moguć je već ove godine.

Koprivnička – Međimurska

>> Pogledajte kako će izgledati “turbo rotor” na križanju Međimurske i Koprivničke!

Pod ingerencijom Hrvatskih cesta je i veliko raskrižje
Koprivničke i Međimurske ulice.
Tamo se najavljivala izgradnja turbo-rotora s više traka. 

– Mi predlažemo da se tamo napravi veliki rotor i odmah malo
dalje, kod Spara, jedan manji. Hrvatske ceste još rade studije i
istraživanja hoće li to biti zadovoljavajuće rješenje. Tamo je
sada manje nesreća nego prije, ali ima ih i tako će biti dokle
god je tamo semafor – kaže Posavec.

Gospodarska – Zagrebačka

Na čekanju je i rotor na križanju Gospodarske i
Zagrebačke ulice, podno
nadvožnjaka. Prijedlog bivše gradske vlasti bio je prijaviti
tu lokaciju na Nacionalni plan sigurnosti cestovnog prometa, no
zapelo je u čekanju da se donese novi plan, za razdoblje od 2021.
do 2030. godine.

>> NADVOŽNJAK OTVOREN! Promet opet teče normalno, a uskoro nas čeka i rotor: “Planiramo ga izgraditi do kraja godine”

Kako sada stvari stoje, javni poziv za 2021. godinu trebao bi ići
krajem ove godine, a onda za 2022. odmah početkom iduće godine.

Hrženica, Oštrice, Svibovec Podravski

Osim toga, Županijska uprava za ceste planira izgradnju rotora u
Hrženici, Oštricama te u
Svibovcu Podravskom.

Četiri Bosiljeva rotora

U svome predizbornom programu novi varaždinski gradonačelnik
Neven Bosilj u svome mandatu obećao je izgradnju
rotora na raskrižju Vrazove i
Hallerove ulice, na raskrižju
Anine i Prešernove ulice te još
nekoliko rotora u Optujskoj ulici. Tamo bi se kružni
prometni tokovi trebali izgraditi kod zgrade tvrtke
Hidroing i kod trgovačkog centra
Supernova. Evo što o perspektivi realizacije ta
četiri projekta u ovome trenutku kažu u Gradu.

– Grad Varaždin za izgradnju rotora na raskrižju Anine i
Prešernove ulice, zatim Vrazove i Hallerove ulice te kod tvrtke
Hidroing u Optujskoj ulici u svojim programima za 2021. godinu te
projekcijama za 2022. i 2023. godinu nema predviđene nikakve
aktivnosti niti ima osigurana sredstva u gradskom proračunu.
Vezano uz rotor kod trgovačkog centra Supernova, izrada projektne
dokumentacije i početak izgradnje odnosno izvođenje dijela radova
planiran je za 2023. godinu, a nastojat će se realizirati uz
sufinanciranje Ministarstva unutarnjih poslova.

Kučanska rampa

Jedan vječiti projekt koji je ovih dana i političko pitanje je
rješavanje prometnog problema kod kučanske rampe. Bosilj je
upozorio na neke manjkavosti projekta koje je ostavila bivša
vlast, dok Ivan Čehok tvrdi da nova vlast minira taj projekt samo
zbog ‘političke zavisti’.

>> KUČANSKA RAMPA “Sav naš trud baca se u vodu radi političke zavisti”

– Budući da postoje određene rezerve struke oko održivosti takvog
rješenja, trenutno je u tijeku analiza idejnog projekta temeljem
kojeg je dobivena lokacijska dozvola, a kojom će se utvrditi da
li je takvo rješenje izvedivo i financijski održivo te, ako nije,
može li se barem iskoristiti lokacijska dozvola i u glavnom
projektu doraditi do funkcionalnosti koja nam je potrebna. U oba
slučaja raspisuje se javna nabava za izradu glavnog projekta –
najavljuju prve korake iz Grada.

Sajmišna tek 2023.

Još jedan projekt koji je započet u vrijeme bivše vlasti je
probijanje Sajmišne ulice u Biškupcu i njezino spajanje sa
Zagrebačkom. Tamo započeti radovi stoje je Grad, doznajemo,
posjeduje tek idejni projekt i lokacijsku dozvolu 

– Izrada projektne dokumentacije te ishođenje potrebnih dozvola
planirano je za 2021. godinu, a sam početak izgradnje, odnosno
izvođenje dijela radova predviđen je za 2023. godinu. Preduvjet
je rješavanje vlasničkih odnosa, što do sada nije učinjeno u
potpunosti, stoga se planirani rokovi najvjerojatnije neće moći
poštivati – službeni je odgovor iz Grada Varaždina.

Spoj s Hallerovom i Harambašićevom

Još jedan projekt koji je obećao Bosilj odnosi se na
Optujske ulice s Hallerovom i
Harambašićevom ulicom.

– Spajanje Optujske ulice s Hallerovom ulicom, uz rekonstrukciju
postojećeg raskrižja, odnosno izgradnja nove ulice, u
projekcijama gradskih programa planirana je za 2023. godinu. U
planu je tada izraditi projektnu dokumentaciju i započeti
izgradnju.

Proširenje istočne obilaznice

Naposljetku, u kampanji je Bosilj najavljivao pokretanje
inicijative za proširenje istočne gradske obilaznice na potezu od
Židovskog groblja do Bauhausa.
O terminskim planovima za taj projekt sad iz Grada kažu samo:

– Istočna obilaznica je državna cesta pa je njeno proširenje od
Židovskog groblja do Bauhausa u ingerenciji Hrvatskih cesta.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije