AUTOCESTE
Cestovni prijevoznici odgovorili na Čačićeve tvrdnje da 'kamionski lobi' ima povlaštene tarife
Čačić je rekao da kamioni imaju povlaštenu tarifu za promet autocestama, Dragutin Kranjčec odgovara da to nije točno.
Udruga hrvatskih cestovnih prijevoznika reagirala je na izjave Radimira Čačića o povlaštenim tarifama za promet kamiona hrvatskim autocestama. Bivši župan i nekadašnji ministar gospodarstva u razgovoru za Varaždinski.hr ustvrdio je da bi cijene za građane odnosno za automobilski prijevoz mogle biti dvostruko niže kad bi se tarife za kamionski promet izjednačile s onima na europskoj razini. Čačić je rekao da su europske tarife za kamione do dva i pol puta veće nego u Hrvatskoj. Rekao je da problem leži u kamionskom lobiju, s kojim nijedan ministar prometa dosad nije imao snage ući u subob. Više o Čačićevim izjavama pročitajte ovdje.
Danas je pristiglo priopćenje Udruge hrvatskih cestovnih prijevoznika, koje potpisuju Dragutin Kranjčec i Branko Trstenjački, predsjednik i dopredsjednik te udruge. Priopćenje prenosimo u cijelosti.
- Udruga hrvatskih cestovnih prijevoznika oštro osuđuje populističke izjave nekadašnjeg ministra gospodarstva Radimira Čačića, koji je hrvatske cestovne prijevoznike prozvao kamionskim lobijem i optužio za premali udio u prihodima s osnova plaćenih cestarina. Iznimno je znakovito da ovakve optužbe uoči očiglednog početka predizbornih kampanja daje upravo bivši ministar gospodarstva, koji je još uvijek aktivan u političkim krugovima, pa je stoga zasigurno upoznat s nekonkurentskim položajem hrvatskih cestovnih prijevoznika.
Spomenuti je zasigurno upoznat i s naknadom za ceste koju plaćaju cestovni prijevoznici prilikom registracije i tehničkog pregleda vozila, i to za vučno vozilo ali i poluprikolicu (što je poseban apsurd, jer poluprikolica bez vučnog vozila nema nikakvu funkciju, a što je sasvim jasno primjerice našim susjedima Slovencima). Osim toga, zahvaljujući modelu upravo g. Čačića i mi prijevoznici plaćamo cestarinu i kroz cijenu goriva.
Dakle, cestovni prijevoznici sasvim solidno plate svoju vožnju po hrvatskim autocestama s tri osnove – kroz naknadu prilikom registracije, kroz gorivo i kroz samu cestarinu. Za problem stranih kamiona koji izbjegavaju autoceste zbog nedovoljne kontrole tranzitnih pravaca nismo mi odgovorni.
Dok druge europske države sufinanciraju troškove svojih prijevoznika i pomažu im prebroditi ekonomsku krizu, naš nekadašnji ministar pokušava svaliti teret svojih krivih političkih poteza na leđa nas prijevoznika.
Upravo su naši prijevoznici opterećeni nerazmjernim troškovima u odnosu na zemlje okruženja, ali se unatoč tome pošteno bore za opstanak na tržištu i doprinose bruto društvenom proizvodu ove zemlje. Na žalost isto se ne može reći za propale poduzetničke pokušaje bivšeg ministra - stoji u priopćenju Udruge hrvatskih cestovnih prijevoznika.
Najnovije
-
Prijave završavaju danas u ponoć...
-
Besramno...
-
Bogat program nastavlja se i danas...
-
'Uspješan smo primjer u povlačenju financijskih sredstava iz nacionalnih i europskih fondova', rekao je načelnik Branimir Nađ...
-
Tuga...
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.