AUTOCESTE

Cestovni prijevoznici odgovorili na Čačićeve tvrdnje da ‘kamionski lobi’ ima povlaštene tarife

Čačić je rekao da kamioni imaju povlaštenu tarifu za promet autocestama, Dragutin Kranjčec odgovara da to nije točno.

Udruga hrvatskih cestovnih prijevoznika
reagirala je na izjave Radimira Čačića o
povlaštenim tarifama za promet kamiona hrvatskim autocestama.
Bivši župan i nekadašnji ministar gospodarstva
u razgovoru za Varaždinski.hr
ustvrdio je da bi cijene za
građane odnosno za automobilski prijevoz mogle biti dvostruko
niže kad bi se tarife za kamionski promet izjednačile s onima na
europskoj razini. Čačić je rekao da su europske tarife za kamione
do dva i pol puta veće nego u Hrvatskoj. Rekao je da problem leži
u kamionskom lobiju, s kojim nijedan ministar prometa dosad nije
imao snage ući u subob. Više o Čačićevim izjavama pročitajte

ovdje

>> Čačić o cestarinama: “Suština problema krije se u kamionskom lobiju!”

Danas je pristiglo priopćenje Udruge hrvatskih cestovnih
prijevoznika
, koje potpisuju Dragutin
Kranjčec
i Branko Trstenjački,
predsjednik i dopredsjednik te udruge. Priopćenje prenosimo u
cijelosti.

– Udruga hrvatskih cestovnih prijevoznika oštro osuđuje
populističke izjave nekadašnjeg ministra gospodarstva Radimira
Čačića, koji je hrvatske cestovne prijevoznike prozvao kamionskim
lobijem i optužio za premali udio u prihodima s osnova plaćenih
cestarina. Iznimno je znakovito da ovakve optužbe uoči očiglednog
početka predizbornih kampanja daje upravo bivši ministar
gospodarstva, koji je još uvijek aktivan u političkim krugovima,
pa je stoga zasigurno upoznat s nekonkurentskim položajem
hrvatskih cestovnih prijevoznika.

Spomenuti je zasigurno upoznat i s naknadom za ceste koju plaćaju
cestovni prijevoznici prilikom registracije i tehničkog pregleda
vozila, i to za vučno vozilo ali i poluprikolicu (što je poseban
apsurd, jer poluprikolica bez vučnog vozila nema nikakvu
funkciju, a što je sasvim jasno primjerice našim susjedima
Slovencima). Osim toga, zahvaljujući modelu upravo g. Čačića i mi
prijevoznici plaćamo cestarinu i kroz cijenu goriva.

Dakle, cestovni prijevoznici sasvim solidno plate svoju vožnju po
hrvatskim autocestama s tri osnove – kroz naknadu prilikom
registracije, kroz gorivo i kroz samu cestarinu. Za problem
stranih kamiona koji izbjegavaju autoceste zbog nedovoljne
kontrole tranzitnih pravaca nismo mi odgovorni.

Dok druge europske države sufinanciraju troškove svojih
prijevoznika i pomažu im prebroditi ekonomsku krizu, naš
nekadašnji ministar pokušava svaliti teret svojih krivih
političkih poteza na leđa nas prijevoznika.

Upravo su naši prijevoznici opterećeni nerazmjernim troškovima u
odnosu na zemlje okruženja, ali se unatoč tome pošteno bore za
opstanak na tržištu i doprinose bruto društvenom proizvodu ove
zemlje. Na žalost isto se ne može reći za propale poduzetničke
pokušaje bivšeg ministra – stoji u priopćenju Udruge hrvatskih
cestovnih prijevoznika.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije